Koju boju restorani najčešće koriste da simuliraju glad?

Istraživanja su pokazala kako tople boje, poput žute, narandžaste i crvene aktiviraju osjećaj gladi i privlače pozornost.

Da li ste se ikad zapitali kako određeni restorani obiluju mušterijama u jako kratkom vremenskom periodu? Da li je to zaista do kvalitete hrane ili su u pitanju trikovi? U ovom članku Vam donosimo zanimljivosti o tome kako najlakše privući mušterije…

Izbor boja određenog brenda fast food restorana nije slučajan. Naime, uvijek se odabiru one boje koje potiču apetit. Fast food restorani razlikuju se po sloganima, maskotama i eventualno menijima, no zanimljivo je da prilikom brendiranja koriste identičan odabir boja.

Istraživanja su pokazala kako tople boje, poput žute, narandžaste i crvene aktiviraju osjećaj gladi i privlače pozornost. Crvena boja najčešće se pojavljuje na logotipovima brojnih fast food restorana, a ljudski mozak podsvjesno povezuju crvenu boju s dostupnošću i nečime što želimo odmah, a to je ujedno i jedno od glavnih obilježja brze hrane.

Važnost boja dobro poznaju stručnjaci za uređenje interijera, ali i grafički dizajneri jelovnika. Zelena poručuje: ovo je svježe i organski uzgojeno, a narandžasta potiče apetit. Žuta je razigrana i vrckava, a na tamnoj podlozi odlično se vidi čak i kad je osvjetljenje slabije, pa se često koristi za jela koja se jedu u večernjim satima. Crvena potiče na akciju, poručujući podsvijesti da se samo jednom živi pa zašto ne bismo potrošili više.

Na stranicama s puno slova oko traži prazninu da se odmori i smjesti se upravo tamo gdje su mudri dizajneri menija stavili najisplativija ili najskuplja jela. Jela od jaja, tjestenine i deserti koji mogu duže stajati ugostiteljima se najčešće i najviše isplate.